پرده شید رول

شید رول ساده ترین و اصلی ترین مکانیزم در ساختار پرده های بالارو است. این پرده در شروع قرن ۲۱ و با جایگزین شدن دکوراسیون مدرن به جای دکوراسیون کلاسیک و سنتی جای خود را روی پنجره ی منازل تثبیت کرد
شیدرول به سبب سادگی ذاتی و نیز گستردگی جنس و رنگی که دارد جوابگوی نیاز و سلایق مختلف برای پوشش پنجره ها است، همچنین این پارچه ها دارای انواع مختلفی از جمله پارچه های شفاف، طرح دار، ساده و فوم دار هستند که می تواند در جایگاه های مختلف، مناسب باشد.
افرادی که در جستجوی یک طرح منحصر بفرد برای استفاده از نور طبیعی خورشید هستند می توانند از تجربیات ما در انتخاب شید برای پنجره ها با سبک های متفاوت و شکل های متنوع برای مکان های تجاری سالن های ورزشی و مسکونی وغیره  استفاده کنند.
در صورت تمایل، تنها با یک تماس، تیم نصب و اندازه گیری ، در محل شما حضور پیدا کرده و با ارائه نمونه ها ی پرده در محل به شماخدمات خواهند داد

شید سان اسکرین :

این نوع پرده با نوع بافت و روزنه های سوزنی شکل درخود امکان دید محیط را به شما می دهد . با سان اسکرین شما میتوانید با داشتن نور کافی در محیط کار یا منزل بدون اینکه از بیرون به داخل دید داشته باشد دید خارج از محیط را نیز داشته باشید ولی در شب این امکان بر عکس میشود یعنی از بیرون دیده خواهید شد بنا بر این در محیط اداری بدلیل وجود ساعت کاری و تعطیلی در شب اشکالی نیست ولی در منازل برای بستن دید شب میبایست یک لایه به سان اسکرین اضافه کنید . ( شید دو مکانیزم یا شب و روز ) .

 

ویژگی های شید رول :

شید رول ها با رنگ های متنوع به تعداد رنگ های رنگین کمان، در مدل های ساده، طرح دار، فوم دار، حاشیه دار و ژاکارد که انتخاب بهترین ها را برای شما میسر می سازد، در دسترس اند.
پارچه ها ی شفاف، مناسب عبور دادن نور خورشید در ضمن پوشش نسبی است. پارچه ی فوم دار، امکان تاریک کردن محیط اتاق تا ۹۵ درصد را میسر می سازد. پارچه های ساده و طرح دار نیز برای برطرف کردن نیازهای سلیقه ای مشتریان محترم تهیه شده است .

پرده های شید رول قابلیت ساخت به صورت دستی یا برقی را دارا می باشند.

در صورت تمایل، تنها با یک تماس، در محل شما حضور پیدا کرده و همزمان با اندازه گیری نمونه پرده ها در محل، به شما عرضه می گردد .

   09126725224 محمد محمودپور

با توجه به فراوانی طرح و رنگ جهت مشاوره و راهنمائی خرید می توانید در واتساپ با من در تماس باشید

در پایین صفحه برخی از محصولات فروشگاه مرتبط با انواع پرده ها قابل مشاهده است

Call Now Button